Bilgilendirme Merkezi   /   Kullanıcı Destek Merkezi Hakkında

Destek Talebi Oluşturma Hakkında

Yayın tarihi : 2021-05-29 17:19:10

Merhaba, Bu yazımızda evoNET Bilişim ve Danışmanlık hizmetlerine ait olan Kullanıcı Destek Merkezinde Yeni Destek Talebi Oluşturma hakkında bilgi vereceğiz.

Sistemimiz tüm kullanıcılarımıza en iyi deneyimi sunabilmek amacıyla son derece anlaşılabilir şekilde tasarlanmıştır. Sistem üzerinde yeni bir destek talebi oluşturmak için Anasayfa’da yer alan “Destek Talebi Gönder” butonuna tıklayabilir yada üst kısımda yer alan https://destek.evonet.com.tr/submit-ticket Adresi kullanılabilir.

Yeni Destek Talebi Oluşturmak için yapmanız gerekenler :

Anasayfada yer alan Destek Talebi Gönder butonuna tıklayınız.

Karşınıza gelen sayfada yaşadığınız sorunla ilgili departmanı seçin ve İleri butonuna tıklayın.

İlgili bölümleri size ait olan bilgiler ile doldurun ve Gönder butonuna tıklayın. Oluşabilecek bir hata durumunda Sistem sizi yönlendirecektir. Yaşadığınız sorunla ilgili ne kadar çok ayrıntı verirseniz, sorununuz o kadar hızlı çözülecektir.

Destek Talebiniz Alınmıştır sayfası açıldığında işlem başarıyla tamamlanmış demektir. Destek personeli en kısa sürede size geri dönüş yapacaktır. Sorunun çözümüyle ilgili bilgilendirme sisteme girmiş olduğunuz mail adresine gelecektir.